Рішення 17 сесії

       

 

 

 

 

 

 

                                                 Герб України

                                       

                       БАБАНСЬКА  СЕЛИЩНА  РАДА

            УМАНСЬКОГО РАЙОНУ   ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                               

вул.Соборна,30 смт.Бабанка Уманський район Черкаська обл.,20351,тел.(04744)95-2-31.

 

 E-mail:  babankskasr @ ukr.net              Код ЄДРПОУ  26261413    

 

 

 

 

 

 

                                         ПРОТОКОЛ

 

 

             17 чергової  сесії  селищної   ради  У11скликання

 

                              Від 23 травня 2017 року                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          Герб України                                 

 

                   БАБАНСЬКА  СЕЛИЩНА  РАДА

          УМАНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

20351 селище Бабанка Уманський район Черкаська область тел. 95- 2-31

 

                                          17 сесія

                                     У11 скликання

 

                                      РІШЕННЯ

Від  23.05.2017р           №  17-1/У11

 

Про   виконання селищного

бюджету  за  1 квартал 2017 року

 

        Заслухавши та обговоривши    інформацію     селищного голови    М.А.Байди  та    розглянувши  звіт  про виконання селищного бюджету за 1 квартал 2017 року, селищна рада  відзначає, що  за  1 квартал 2017  року  до Бабанського селищного бюджету надійшло 1083026,0 грн. доходів, з них: до загального фонду 1059895  грн., або 177,1 відсотка % до уточненого плану на період, з них субвенція  на освіту та культуру 426100грн, субвенція на утримання  місцевої ПК 29000грн,до спеціального фонду  23132 ,0 грн., або  36.4 відсотка до уточненого розписом показника.

За 1 квартал 2017  року до селищного бюджету надійшло  :

Податок на майно-280906грн (плата за землю), або  відсотка 280.9% до уточненого плану  на період;

Єдиного податку 304701,0 грн або 125 відсотка до уточненого плану на період;

Державного мита 314,0грн або  105,7% відсотка уточненого плану на період;

Акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі 18598,00,грн або 599 відсотка уточненого плану;

         

До спеціального фонду селищного бюджету надійшло екологічного податку  153,0 грн. надходжень що становить 153 відсотка до призначень на період, надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами  22890,00грн або  відсотка  36.3% до уточненого плану(батьківська плата за відвідування дітьми дитячої установи.

Інші джерела  власних надходжень(кошти районного  центру зайнятост 89,00грн.

 Цільові фонди(кошти самооподаткування) -

            Видатки селищного бюджету за  1 квартал 2017 року загального фонду виконані у сумі 1018292 грн.:

по селищній раді- 151639,00грн

по місцевій пожежній команді-50908,00грн;

по дитячому дошкільному закладу-604742,00грн;

соціальний захист населення(матеріальні допомоги учасникам АТО та на поховання 4000,00грн;

дотація житлово-комунальному господарству(Бабанському комунальному підприємству- 64871грн;

благоустрій селища-67489грн;

бібліотеки- 28615,00грн;

будинок культури- 46029,00грн;

видатки  на поточний ремон доріг ---;(закуплено щебінь)

    Субвенції районному бюджету --

По спеціальному видатків здійснено-89грн

На  селищну раду-

ДНЗ-

Благоустрій 89 грн із них на заробітну плату з нарахуваннями- 89грн

 

                      Відповідно до пункту  23  частини  1  статті 26  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»   селищна рада

                              ВИРІШИЛА:

                    1. Затвердити звіт по виконанню селищного бюджету за  1 квартал 2017 року по  доходах  в сумі 1083026,0 грн. доходів, з них: до загального фонду 1059895  грн., або 177,1 відсотка % до уточненого плану на період, з них субвенція  на освіту та культуру 426100грн, субвенція на утримання  місцевої ПК 29000грн,до спеціального фонду  23132 ,0 грн., або  36.4 відсотка до уточненого розписом показника.

За 1 квартал 2017  року до селищного бюджету надійшло  :

Податок на майно-280906грн (плата за землю), або  відсотка 280.9% до уточненого плану  на період;

Єдиного податку 304701,0 грн або 125 відсотка до уточненого плану на період;

Державного мита 314,0грн або  105,7% відсотка уточненого плану на період;

Акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі 18598,00,грн або 599 відсотка уточненого плану;

         

До спеціального фонду селищного бюджету надійшло екологічного податку  153,0 грн. надходжень що становить 153 відсотка до призначень на період, надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами  22890,00грн або  відсотка  36.3% до уточненого плану(батьківська плата за відвідування дітьми дитячої установи.

Інші джерела  власних надходжень(кошти районного  центру зайнятост 89,00грн.

 Цільові фонди(кошти самооподаткування) -

            Видатки селищного бюджету за  1 квартал 2017 року загального фонду виконані у сумі 1018292 грн.:

по селищній раді- 151639,00грн

по місцевій пожежній команді-50908,00грн;

по дитячому дошкільному закладу-604742,00грн;

соціальний захист населення(матеріальні допомоги учасникам АТО та на поховання 4000,00грн;

дотація житлово-комунальному господарству(Бабанському комунальному підприємству- 64871грн;

благоустрій селища-67489грн;

бібліотеки- 28615,00грн;

будинок культури- 46029,00грн;

видатки  на поточний ремон доріг ---;(закуплено щебінь)

    Субвенції районному бюджету --

По спеціальному видатків здійснено-89грн

На  селищну раду-

ДНЗ-

Благоустрій 89 грн із них на заробітну плату з нарахуваннями- 89грн

 

 

                  2.Рішення сесії селищної ради від  23.12.2016р   № 11-1/У11 «Про   затвердження звіту по виконанню селищного бюджету за   2016рік »  зняти з контролю.

                    3.Контроль  за виконанням  даного рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань планування і бюджету, фінансів, розвитку підприємництва (  голова комісії    Т.А.Камізерко).

 

                 Селищний голова                         М.А.Байда                                  

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                               Герб України

                                           

                          БАБАНСЬКА  СЕЛИЩНА  РАДА        

        20351 смт.Бабанка Уманський район Черкаська область  тел.95- 2-31

                                    

                                               17  сесія

                                          У11 скликання

                                             РІШЕННЯ

 

Від   23 .05.2017р                № 17-2 /У11

 

 Про  виконання  програми

 економічного і   соціального

 розвитку  селища  за 

1 квартал 2017 року

 

     

        Робота    селищної ради проводиться відкрито , забезпечуючи вирішення питань жителів, які в компетенції та фінансової можливості   селищної ради, систематично проводяться засідання виконкому,існують партнерські відносини з організаціями та установами, іншими органами влади. Виконком селищної  ради , підприємства,установи і організації всіх  форм власності, які розташовані  на території селища вживають заходів по   забезпеченню виконання  селищної програми  економічного і   соціального розвитку  селища та селищного бюджету  за  1 квартал 2017 року.

       Проводяться  роботи по знищенню   стихійних сміттєзвалищ,  благоустроєно  центральне  сміттєзвалище, проводиться  прибирання та впорядкування території центральної частини селища  та цвинтаря ,  сільських  парків,  домогосподарств та прибудинкових територій, вирізані  кущі та парослі на селищному цвинтарі  та  вцентрі селища.

              На громадських роботах  по договору із Уманським районним  центром   зайнятості  працюють   на роботах по благоустрою селища  5 робітників.

         За    кошти місцевого бюджету  заключений договір на 2017 рік  з фірмою «Екоклінер» на  вивезення твердих побутових відходів ,  щочетверга проводиться вивезення твердих побутових відходів із території селища.

 

            Виходячи із вищевикладеного та керуючись   пунктом  22

 частини  1   статті  26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”     селищна рада

                 

                                ВИРІШИЛА:

            1.Інформацію селищного голови   М.А. Байди  про  виконання

селищної програми економічного і соціального розвитку  за   взяти до відома.

       

            2.Визнати роботу  виконкому селищної ради,   підприємств,установ і організацій різних форм власності   по виконанню  селищної програми економічного і соціального розвитку  за 1 квартал 2017 року  недостатньою.

 

           3.Рекомендувати керівникам підприємств,установ і організацій селища вжити  конкретних заходів  по виконанню  програми економічного і соціального розвитку селища   в  2017  році.

 

          4.Рішення  селищної ради від   23.12. 2016р № 11-3/УІІ «Про  виконання  програми економічного і   соціального розвитку   селища  за   2016 рік» вважати таким, що втратило чинність.

 

           5. Контроль  за виконанням  даного рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань планування і бюджету, фінансів, розвитку підприємництва (голова комісії  Т.А.Камізерко).

 

            

 

                  Селищний голова                                   М.А.Байда

 

                          

 

                  Повідомлення

 про оприлюднення регуляторного акта – проекту рішення Бабанської селищної ради "Про місцеві податки і збори на     

            2018рік" ____травня 2017р

 

     Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою отримання пропозицій, зауважень громадян, суб’єктів господарювання, їх об’єднань, наукових установ та консультативно – дорадчих органів у здійсненні державної регуляторної політики Бабанська  селищна рада повідомляє про наміри щодо оприлюднення проекту регуляторного акту "Про місцеві податки і збори на 2018 рік". Спосіб оприлюднення проекту регуляторного акту - на дошці оголошень у приміщенні селищної ради та на офіційному сайті селищної ради. Зауваження та пропозиції будуть прийматись у письмовій формі протягом місяця (крім святкових, вихідних днів) за адресою: 20351, Черкаська область, Уманський район, смт.Бабанка, вул.Соборна,30, тел. 95-2-31  та95-2-42

 

 

                     Аналіз

 регуляторного впливу проекту рішення Бабанської селищної   

         ради «Про місцеві податки на 2018 рік»

 підготовлено згідно з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої Постановою КМУ № 308 від 11.03.2004року.

 1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання. У зв’язку з дією Податкового кодексу України (далі – Кодекс) селищною радою розроблено проект рішення «Про місцеві податки на 2017 рік». Згідно із ст. 10 та п. 12.3 ст. 12 Кодексу органи місцевого самоврядування встановлюють місцеві податки і збори в межах своїх повноважень.

 2. Визначення цілей державного регулювання. Метою прийняття проекту рішення «Про місцеві податки і збори на 2017 рік» є:

1. Запровадження місцевих податків і зборів відповідно до Кодексу та затвердження Положення про них;

 2. Встановлення рівних умов розвитку підприємництва на території селищної ради на конкурентних засадах відповідно до діючого законодавства;

 3. Забезпечення прозорості та підтримки розвитку підприємництва місцевою владою;

4. Збільшення надходжень по місцевих податках і зборах до селищного бюджету.

5. Визначення та оцінка альтернативних способів досягення зазначених цілей. За умови невстановлення місцевих податків та зборів рішення селищної ради, відповідно до пункту 10.3 ст. 10 Кодексу місцеві податки і збори на території селищної ради стягуватимуться з платників у порядку, встановленому Кодексом за мінімальними ставками та без застосування відповідних коефіцієнтів, що призведе до втрат селищного бюджету. Це суперечить пункту 5 розділу ХІХ Кодексу, регуляторним принципам, принципам конкуренції. Обраний спосіб досягення встановлених цілей є раціональним оскільки: - Відповідає п. 10.3 ст. 10 Кодексу, Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»; - Забезпечує досягення цілей державного регулювання; - Забезпечує реалізацію потребам у вирішенні проблем; - Встановлює порядок нарахування і сплати та розміри ставок місцевих податків і зборів, що надходять до місцевого бюджету.

4. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта. Згідно Податкового кодексу України до повноважень селищної ради належить прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів. Зробити це можливо за рахунок прийняття відповідного рішення Бабанської селищної ради. Тому вирішення проблеми щодо врегулювання питань справляння місцевих податків і зборів на території Бабанської селищної ради  пропонується шляхом прийняття рішення Бабанської селищноїради «Про місцеві податки і збори на 2018 рік». Запропонований спосіб досягнення цілей є єдиний і безумовним шляхом вирішення проблеми і ґрунтується на необхідності виконання всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування норм зазначеного рішення. Після прийняття зазначеного рішення акти законодавства Бабанської селищної ради  з питань оподаткування відповідатимуть вимогам чинного законодавства.

 5. Обгрунтування можливості досягення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту. Прийняття цього регуляторного акту забезпечить належне справляння місцевих податків і зборів в Бабанській селищній раді.  та надходження зазначених платежів до бюджету в прогнозованих обсягах. Для адміністрування процесу немає необхідності створювати нові робочі місця. Для впровадження вимог цього регуляторного акта не потрібно додаткових витрат з бюджету.

6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. У разі запровадження запропонованого проекту рішення селищної ради «Про місцеві податки на 2018 рік» очікується наступний результат:

1. Відповідність місцевих податків і зборів діючому законодавству, зокрема пункту 10.3 ст. 10 Кодексу та Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;

2. Створення рівних умов для суб’єктів господарювання зі сплати місцевих податків;

3. Надходження до селищного бюджету місцевих податків з метою їх подальшого спрямування на соціально – економічний розвиток селища та ремонт об’єктів соціальної сфери.

 7. Строк дії. Строк дії рішення обмежений та встановлюється на 2018 рік.

8. Показники ефективності регуляторного акта.

1. Надходження до селищного бюджету внаслідок прийняття запропонованого проекту рішення селищної ради.

2. Кількість платників місцевих податків, на яких поширюватиметься дія запропонованого регуляторного акту. 3. Рівень інформованості суб’єктів господарювання з основних положень регуляторного акту.

 9. Відстеження результативності регуляторного акта. Відповідно до ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» для відстеження буде застосовано аналіз даних бюджетої звітності. Терміни відстеження результативності дії запропонованого проекту рішення селищної ради встановлені: базове – до дня набрання чинності регуляторного акту; повторно – через рік після набрання чинності регуляторного акту; періодично – кожні три роки з моменту закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акту.

 

 

       Селищний голова                М.А.Байда

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

                                                                                                             Проект

 

                                                   Герб України

 

                               БАБАНСЬКА  СЕЛИЩНА  РАДА        

        20351   селище Бабанка Уманський район Черкаська область  тел.95- 2-31

                                                17  сесія

                                          У11 скликання

                                             РІШЕННЯ

Від  23 .05.2017р                №  17-3 /У1

 

Про місцеві податки i збори

Відповідно до  пункту 24 частини першої  статті 26 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні Податковий кодекс України з метою забезпечення бюджетних надходжень у 2018 році,

селищна рада  ВИРIШИЛА:

           1. Запровадити з 01.01.2018 року

місцеві податки:

1)  податок на майно,

     який складається з:

1.1) податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

1.2) транспортного податку;

1.3) плати за землю;

2)  єдиного  податку;

   місцеві збори:

1)  збір за  місця для паркування транспортних засобів;

2)  туристичний    збір;

Затвердити з 01.01.2018року перелік спеціальних ділянок, відведених для орнізацій та провадження діяльності із забезпечення діяльності паркування транспортниз засобів

(додаток1)

           3)Встановити з 01 січня 2018 року  ставки місцевих податків і зборів:

1)  податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки:

 

 

 для об’єктів житлової   нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб в залежності від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості

0,05 відсотка розміру

 мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня звітного (податкового) року, за 1 кв.метр бази оподаткування

 

 

 

для  нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб в залежності від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості

0.01 відсоток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня звітного (податкового) року, за 1 кв.метр бази оподаткування

 

 

 2) транспортний податок :

для легкових автомобілів які використовувалися до 5 років і мають об’єм циліндрів двигуна понад 3000 куб. см

3) плата за землю:

 

 

25000 гривень  за кожен легковий автомобіль

 

 

Вид використання земельної ділянки

Ставка земельного податку

 

Податок за земельні ділянки, зайняті житловим фондом, автостоянками для зберігання особистих транспортних засобів громадян, які використовуються без отримання прибутку гаражно-будівельними, дачно-будівельними та садівницькими товариствами, індивідуальними гаражами, садовими і дачними будинками фізичних осіб.

0.03% відсотка від їх нормативної грошової оцінки

 

Податок за земельні ділянки, які є виділеними в натурі (на місцевості) земельними частками (паями)

   0.8%        від їх нормативної грошової оцінки

 

Ставки податку за земельні ділянки сільськогосподарських угідь (незалежно від місцезнаходження), які не є  виділеними в натурі (на місцевості) земельними частками (паями)

для ріллі, сіножатей та пасовищ

 

 

 для багаторічних насаджень

 

 

 

 

 

  0.3 % від їх нормативної грошової оцінки

0.3%

від їх нормативної грошової оцінки

 

Податок за інші земельні ділянки нормативну грошову оцінку яких проведено

1% від  нормативної грошової оцінки

 

Податок на земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної, та комунальної форми власності )

5%від нормативної грошової оцінки

 

Податок на земельні ділянки розташов ані за межами населених пунктів нормативно грошову оцінку яких не проведено

3% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області

 

 

 

  1. єдиний податок  для фізичних осіб – підприємців

для першої групи платників єдиного податку

 

 

(згідно з додатком 4)

 

для другої групи платників єдиного податку

 

 

 

(згідно з додатком 9)

 

для третьої  групи  платників

єдиного податку встановлюється :

 

- у разі сплати податку на додану вартість  

  з Податковим кодексом України

 

 

 

 

2 відсотки доходу згідно

 

 

- у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку

4 відсотки доходу

 

- для  фізичних осіб- підприємців, які здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння

4 відсотки доходу

 

для четвертої групи платників єдиного податку розмір ставок з одного гектара  сільськогосподарських угідь/ або земель водного фонду залежить від категорії (типу) земель, їх  розташування  встановлюється

 

 

5)  збір за місця для паркування транспортних засобів

 

0,05 відсотка мінімальної заробітної плати, установленої законом на 01 січня податкового ( звітного року) за кожний день провадження діяльності із забезпечення  паркування транспортних засобів у гривнях за 1 квадратний метр площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності.

 

 

6) туристичний  збір                                                

 

 

1 відсоток  до вартості усього періоду проживання  (ночівлі).

 

           

         

        5.Порядок  сплати  місцевих  податків  і  зборів.

       1) Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  сплачується до сільського бюджету. Обчислення суми  податку з об’єкта/ об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості  виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

         Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

        а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

        б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.       Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

          2) Транспортний податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до селищного бюджету :

          а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

          б)  юридичними особами – авансовими внесками щокварталу  до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються  в річній податковій декларації.

         3) Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

         Податкове зобов’язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за ново відведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця  протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

         4) Підставою для нарахування  орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства. Органи виконавчої влади та органи  місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

        5) Платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця. Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

         6) Сума збору, за місця для паркування транспортних засобів, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, сплачується у строки, визначені для квартального звітного (податкового) періоду.

         Платник збору, який має підрозділ без статусу юридичної особи, та провадить діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на земельній ділянці не за місцем реєстрації такого платника збору, зобов’язаний зареєструвати такий підрозділ як платника збору в органі державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки.    

            Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.

         7) Туристичний збір  сплачується до селищного бюджету.  Сума  збору, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, сплачується у строки, визначені для квартального звітного (податкового) періоду.

          Податковий агент, який має підрозділ без статусу юридичної особи, та  надає послуги з тимчасового проживання (ночівлі) не за місцем реєстрації такого податкового агента, зобов’язаний зареєструвати такий підрозділ як податкового агента туристичного збору в органі державної податкової служби за місцезнаходженням підрозділу. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.

            6. Розрахунки сум  мiсцевих податкiв i зборiв подаються за спецiальними формами до державної податкової інспекції   у строки, визначенi Податковим кодексом України.

            7. Рішення довести до відома громадськості,розмістивши його на дошках оголошень селищної ради, в установах селища, на офіційному сайті селищної ради та в друкованих засобах масової інформації опублікувавши його на сторінках газети ,,Уманська зоря” та  на сайті  селищної ради відповідно до вимог чинного законодавства.

            8. Контроль  за виконанням  даного рішення покласти на постійні комісії селищної ради  з питань планування і бюджету, фінансів, розвитку підприємництва (голова комісії  Т.А.Камізерко)  та з питань   охорони навколишнього природного середовища та регулювання земельних відносин,   управління комунальною власністю (В.М.Зірник).

                         Селищний голова                         М.А.Байда

 

 

                                             Герб України

                          БАБАНСЬКА  СЕЛИЩНА  РАДА

    20351 смт. Бабанка Уманський район Черкаська область  тел.95- 2-31

                                                17 сесія

                                          У11 скликання

                                             РІШЕННЯ

 Від  23   .05 .2017               № 17-8 /У11

 

 Про Програму підтримки державної

політики у сфері казначейського

обслуговування бюджетних коштів

 Бабанської  селищної ради на 2017 рік

 

                  На виконання Концепції розвитку інформаційних технологій Державної казначейської служби України на 2015-2018 роки,статей 43, 48, 78, 85,112 Бюджетного кодексу України, які встановлюють функції органів Державної казначейської служби України, наказу Міністерства фінансів України від 23 серпня 2012 року №938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів». та керуючись  пунктом 22 частини 1  статті 26 Закону України   Про місцеве самоврядування в Україні» селищна рада

   ВИРІШИЛА:

     1. Затвердити селищну Програму підтримки державної  політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів Бабанської  селищної ради на 2017 рік  згідно з додатками.

      2.Виконкому селищної ради забезпечити виконання даної програми.

       3. Контроль  за виконанням  даного рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань планування і бюджету, фінансів, розвитку підприємництва (голова комісії   Т.А.Камізерко) 

               Селищний голова                               М.А.Байда

 

 

 

                                                                    Додаток

                                                                             до рішення селищної ради

                                                                        .05 .2017  № 17-8 /У11

І. Паспорт Програми

 

1

Ініціатор розроблення

Програми

Уманське управління Державної казначейської служби України Черкаської області

2

Підстава для розроблення Програми

Концепції розвитку інформаційних технологій Державної казначейської служби України на 2015-2018 роки, стаття 85 Бюджетного кодексу України

3

Розробник Програми

Уманське управління Державної казначейської служби України Черкаської області

4

Відповідальний виконавець Програми

Уманське управління Державної казначейської служби України Черкаської області

5

Учасники Програми

Уманське управління Державної казначейської служби України Черкаської області

6

Термін реалізації Програм

2017 рік

7

Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми

Бюджет смт. Бабанка Уманського району Черкаської області

8

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, усього

15 тис. грн.

 

                                                  ІІ. Загальні положення

Питання прозорості бюджетного процесу, ефективності використання наявних фінансових ресурсів та цільового спрямування бюджетних коштів місцевих бюджетів набувають особливої актуальності в умовах запровадження нових норм бюджетного законодавства, які сприяють більш ефективному їх використанню, з метою вдосконалення базових принципів функціонування та комплексної політики безпеки інформаційно-телекомунікаційної системи, забезпечення безперервного функціонування автоматизованих систем та сервісів Державної казначейської служби .

            Зміни бюджетної політики та нормативних актів, які відбуваються під впливом демократичного механізму приймання рішень, розширення завдань та функцій органів державної влади, підвищують місце і роль органів Державної казначейської служби в  обслуговуванні розпорядників бюджетних коштів та  контролю за їх цільовим використанням.

            Казначейське обслуговування бюджетних коштів на сучасному етапі бюджетної реформи в Україні виступає одним з головних елементів забезпечення і підвищення стабільності та захищеності бюджетної системи. Про це свідчить те, що в сучасних умовах органи Державного казначейства є одним із найактивніших учасників у процесі управлінні бюджетними коштами через реалізацію законодавчо прийнятих механізмів та процедур виконання бюджетів відповідно до вимог бюджетного законодавства.

           

 

Відповідно до Концепції розвитку інформаційних технологій Державної казначейської служби України на 2015 - 2018 роки, основними завданнями під час впровадження новітніх інформаційних технологій є: еволюційно розвинути діючу систему до системи електронного казначейства (e-treasury), з централізованою системою обробки інформації та юридично значимим внутрішнім і зовнішнім електронним документообігом; посилити інформаційну безпеку; інтегрувати систему «Електронне казначейство» (e-treasury) з системою «Електронний уряд» (e-government).

            Програма розроблена у відповідності до статей 43, 48, 78, 112 Бюджетного кодексу України, які встановлюють функції органів Державної казначейської служби України, наказу Міністерства фінансів України від 23 серпня 2012 року №938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів».

 

ІІІ. Визначення проблеми,

на розв’язання якої спрямована Програма

         Уманське Управління Державної казначейської служби України          

                                      Черкаської області:

1) здійснює через систему електронних платежів Національного банку України розрахунково-касове обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій з коштами бюджетів, спільних із міжнародними фінансовими організаціями проектів;

2) оформляє позички на поворотній основі  для покриття тимчасових касових розривів місцевих бюджетів;

3) здійснює відкриття та закриття рахунків поточного бюджетного періоду, а також відкриття рахунків наступного бюджетного періоду;

4) здійснює безспірне списання коштів державного бюджету та місцевих бюджетів на підставі рішень суду;

5) здійснює безспірне вилучення коштів із місцевих бюджетів відповідно до Бюджетного кодексу України;

6) здійснює повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету;

7) проводить взаємні розрахунки між місцевими бюджетами у порядку, встановленому законодавством;

8) веде базу даних про мережу розпорядників і одержувачів бюджетних коштів, складає та веде єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;

9) веде облік бюджетних асигнувань, доводить до розпорядників та одержувачів бюджетних коштів витяг із розпису державного бюджету та зміни до нього;

10) здійснює реєстрацію та облік бюджетних зобов'язань розпорядників та одержувачів бюджетних коштів і відображає їх у звітності про виконання бюджету;

 

11) забезпечує організацію та координацію діяльності головних бухгалтерів бюджетних установ та контроль за виконанням ними своїх повноважень шляхом оцінки їх діяльності;

12) веде бухгалтерський облік усіх операцій з виконання державного та місцевих бюджетів;

13) зводить та складає звітність про виконання державного, місцевих і зведеного бюджетів та подає звітність органам законодавчої і виконавчої влади в обсязі та строки, визначені бюджетним законодавством. Складає та подає відповідним місцевим фінансовим органам звітність про виконання місцевих бюджетів;

14) здійснює у межах повноважень контроль за:

- веденням бухгалтерського обліку всіх надходжень і витрат державного бюджету та місцевих бюджетів, складанням та поданням фінансової і бюджетної звітності;

- бюджетними повноваженнями при зарахуванні надходжень бюджету;

- відповідністю кошторисів розпорядників бюджетних коштів показникам розпису бюджету;

- відповідністю взятих розпорядниками бюджетних коштів бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі);

- відповідністю платежів узятим бюджетним зобов'язанням та відповідним бюджетним асигнуванням;

- закупівлею товарів, робіт і послуг за державні кошти при здійсненні розрахунково-касового обслуговування розпорядників і одержувачів бюджетних коштів, а також інших клієнтів відповідно до законодавства;

15) здійснює попередження учасників бюджетного процесу про неналежне виконання бюджетного законодавства;

16) зупиняє операції з бюджетними коштами та ініціює зупинення бюджетних асигнувань у разі вчинення учасником бюджетного процесу порушення бюджетного законодавства;

17) надає консультаційну допомогу учасникам бюджетного процесу з питань, що належать до компетенції Казначейства України;

18) забезпечує функціонування багаторівневої інформаційно-обчислювальної системи, внутрішньої платіжної системи, вживає заходів до захисту інформації, яка обробляється органами Казначейства України;

19) здійснює відповідно до законодавства України управління об'єктами державної власності, що належать до сфери його управління;

20) здійснює інші повноваження, визначені законами України та покладені на Казначейство України Президентом України.

На обслуговуванні в Уманському Управлінні Державної казначейської служби України Черкаської області знаходиться 136 розпорядників та одержувачів бюджетних коштів та 8 інших клієнтів. Щоденно до Управління розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів подається до 500-800 платіжних доручень, розпоряджень і розподілів про виділення бюджетних коштів для фінансування установ. В Управлінні відкрито 12140 рахунків за надходженнями, 1882 видаткових та 6954 - рахунки позабалансового обліку. У програмному комплексі «Є-Казна» здійснюється реєстрація та облік розписів, кошторисів установ, довідок змін до них; планів використання бюджетних коштів, довідок змін до них, бюджетних та фінансових зобов’язань.

         Для забезпечення виконання покладених на управління казначейства завдань, покращення якості і оперативності обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів, забезпечення прав і свобод громадян потрібно поліпшувати матеріально-технічну базу, шляхом оновлення застарілої комп’ютерної техніки та створювати належні умови роботи працівників управління.

 

IV. Основна мета Програми

         Метою Програми є підтримка державної політики в сфері казначейського обслуговування, забезпечення належного функціонування  існуючої системи, удосконалення співпраці Управління Державної казначейської служби з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування міста шляхом впровадження системи дистанційного обслуговування.

 

 

V. Цілі і переваги, які будуть досягнуті

 1. Створення єдиної бази нормативно-довідкової інформації, включаючи єдиний реєстр та функціонально повну мережу розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів.

2. Оперативність отримання інформації про взяття зобов'язань розпорядниками коштів та поєднання цього процесу з процесом виділення асигнувань, що позитивно впливатиме на зменшення залишків коштів на рахунках розпорядників коштів та суттєво спростить процедури щорічного закриття бюджетного року.

3. Одержання органами місцевого самоврядування та головними розпорядниками коштів в режимі реального часу повної, достовірної та детальної інформації про фінансові зобов'язання та касові видатки.

4. Зменшення видатків на придбання паперу, розхідних матеріалів, суттєва економія коштів, необхідних на забезпечення проїзду посадових осіб розпорядників та одержувачів бюджетних коштів до Уманського Управління Державної казначейської служби України Черкаської області у випадку реалізації та впровадження програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство».

 

VІ. Основні завдання Програми

1. Підтримка державної політики у сфері казначейського обслуговування місцевих бюджетів району.

2. Забезпечення ефективного управління фінансовими ресурсами місцевих бюджетів шляхом отримання інформації про надходження до бюджетів, взяття зобов'язань, використання кошторисних призначень  розпорядниками коштів та ін.

3. Підтримка селищним бюджетом інформаційного та матеріально-технічного забезпечення Уманського Управління Державної казначейської служби України Черкаської області, у тому числі для і для впровадження програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство».

4. Створення належних умов праці для спеціалістів Управління з метою якісного та оперативного обслуговування місцевих бюджетів.

 

VІІ. Фінансове забезпечення Програми

         Фінансування заходів Програми передбачається під час внесення змін до Бабанського  бюджету на 2017 рік  за рахунок вільного залишку (рахунок перевиконання доходної частини) загального фонду, відповідно до пункту 2 статті 85  Бюджетного кодексу України. 

                                                                                                             тис. грн

Обсяг ресурсів передбачених на виконання

програми

2017 рік

Всього

15,0

у т. ч. з селищного бюджету

15,0

 

VІІІ. Очікувані результати виконання Програми

1. Створення умов для якісного і своєчасного обслуговування розпорядників і одержувачів бюджетних коштів за доходами та видатками.

2. Підвищення якості взаємодії між органами влади в процесі виконання місцевих бюджетів, зважаючи на існуючі бази публічної інформації.

3. Посилення фінансово-бюджетної дисципліни.

4. Надання оперативної інформації про стан виконання місцевих бюджетів для прийняття  ефективних управлінських рішень в режимі реального часу.

5. Підвищення рівня професійних знань посадовими особами органів місцевого самоврядування в галузі фінансів, бюджету та бухгалтерського обліку в державному секторі.

 

IX. Координація та контроль за ходом виконання Програми

         Координацію і контроль за ходом виконання заходів, передбачених Програмою, здійснює Уманське Управління Державної казначейської служби України Черкаської області.

         Уманське Управління Державної казначейської служби України Черкаської області до 01 березня 2018 року інформує селищну раду про стан виконання програми.

 

                           Секретар  селищної ради                           Г.Г.Хомутинник

 

                                      

                                                                                       Додаток

                                                                          до рішення селищної ради

                                                                          від 23  .05 .2017р  № 17-7 /У11

 

                                Селищна Програма

           розчистки русла річки Ревуха  2017-2018 роки

 

 

І. ВСТУП

 

            Законом України "Про основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2020 року" визначені основні пріоритети, завдання та цілі державної екологічної політики України.

            Посилена увага до охорони навколишнього природного середовища, раціональне використання і відтворення природних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки життєдіяльності є головними умовами стійкого економічного та соціального розвитку селища.

            Основна мета Програми – максимально забезпечити ефективне використання та активізацію природного фактора, сприяти формуванню оптимальних умов для здорового способу життя мешканців селища.

            У  Програмі враховано основні положення і завдання законів України "Про охорону навколишнього природного середовища" та "Про основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2020 року".

      Програма визначає пріоритети екологічної політики в селищі та передбачає поліпшення охорони довкілля за рахунок вдосконалення регулювання у використанні природних ресурсів, посиленням державного контролю за дотриманням природоохоронного законодавства, додаткового залучення коштів з різних джерел на здійснення заходів щодо охорони довкілля, координацію дій органів державної виконавчої влади в районі та органів місцевого  самоврядування.

 

ІІ. ОСНОВНІ ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ

            Екологічна ситуація на території  селища за останні п’ять років в основному залишається стабільною. Аварійних ситуацій чи катастроф,  які б зумовили значні обсяги чи неконтрольоване забруднення навколишнього середовища на території селища, не зафіксовано. Досягнуто відповідне поліпшення екологічної ситуації.

           

            Залишається проблемою утримання та догляд за полезахисними лісовими смугами  та догляд за  ними.

            Є необхідність в проведенні заходів по догляду за зеленими насадженнями селища .

           

 

  1. Атмосферне повітря

 

            Штучне (антропогенне) забруднення повітря відбувається внаслідок зміни його складу та властивостей під впливом діяльності людини. Задля запобігання рівня забрудненості повітря контролюється питання недопущення здійснення викидів забруднюючих речовин у повітря без відповідних дозволів.

             

            Відчутну шкоду повітряному басейну  завдають пересувні джерела викидів, а саме: експлуатація  виробничої техніки, використання автотранспорту суб’єктів господарської діяльності та автотранспорту індивідуальних власників.

            Із загального обсягу викидів забруднюючих речовин від автотранспорту 76,7 % становить оксид вуглецю, неметанові леткі органічні сполуки – 11,1 %, сполуки азоту – 9,7 %  та інші речовини – 2,5 %.  Крім того, в атмосферне повітря надходить діоксид вуглецю.

            Найбільше викидів в атмосферне повітря оксиду вуглецю (48,0 %) та діоксиду азоту (33,3 %).

2. Водні ресурси

            В сучасних умовах водні ресурси являються одним з головних чинників розвитку і розміщення продуктивних сил, а їх стан є  визначальним фактором  якості життя і здоров’я населення. В цілому селище забезпечений водою в необхідній кількості. Річка  Ревуха протікає через всю територію селища і її русло  потребує розчистки.  Головна особливість річки Ревуха  в літній період межі  річки міліють, частково пересихають, в  паводковий період – наповнюються до виходів  луки .

     Однак стан   річки  такий, що потребує значного екологічного оздоровлення. Так, в  селищі  прибережні  захисні  смуги не встановлені встановлені  і їх  ще потрібно встановити. Крім того, необхідно передбачити комплекс заходів по забезпеченню дотримання режиму обмеженої господарської діяльності в межах встановлених прибережних захисних смуг, ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, винесенню за їх межі об’єктів, що завдають шкідливого впливу  поверхневим водам,  виконання робіт із заліснення та залуження прибережних смуг.

      Безпека життєдіяльності  населення  також пов’язана з процесами підтоплення та затоплення.

            На території селища в весняний період року  затоплюються  луки через  зниження дренуючої спроможності русла річки внаслідок їх замулення,   невідповідність обсягів водокористування та водовідведення з благоустроєних  територій, порушення правил експлуатації водойм, що спричиняє підйом рівня ґрунтових вод. 

 

           

            Сучасний стан території території по якій протікає річка  характеризується  дефіцитом фінансових ресурсів, необхідних для її належного утримання

           

                          МЕТА ПРОГРАМИ

 

            Основною метою програми є поліпшення охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання природних ресурсів на території  селища шляхом виконання заходів із зменшення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря,збереження всіх водних об'єктів  селища, зменшення деградації ґрунтів, проведення заходів по припиненню їх ерозії, збереження біологічного різновиду, вишукання стабільних джерел фінансування на проведення природоохоронних заходів.

            Необхідність розроблення програми зумовлена пошуком шляхів зниження негативного впливу господарської діяльності на навколишнє природне середовище, забезпечення екологічно безпечного середовища для життя, діяльності і здоров’я людей, збереження просторової та видової різноманітності і цілісності природних об’єктів і комплексів.

 

  ОБҐРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І ЗАСОБІВ РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМ, ОБСЯГІВ ТА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ

 

            Реалізація передбачених Програмою природоохоронних заходів забезпечить:

            1. Мобілізацію матеріальних та фінансових ресурсів, координацію заходів місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та господарюючих суб’єктів, залучення громадськості до природоохоронних дій через екологічне інформування та освіту населення.

            2. Перехід до системи інтегрованого збалансованого управління у сфері використання і відтворення природних ресурсів, охорони навколишнього природного середовища та екологічної безпеки території.

            3. Зменшення викидів шкідливих речовин в атмосферне повітря.

            4. Поліпшення утримання річки , якості поверхневих вод внаслідок необхідних робіт по їх розчистці.

            5. Зниження інтенсивності ерозійних процесів, підвищення родючості ґрунтів.

            6. Захист територій від затоплення і підтоплення.

            7. Припинення втрат  рослинного та ландшафтного різноманіття

            8. Створення ефективної системи екологічної освіти та інформування населення з питань охорони навколишнього природного середовища.

            10. Удосконалення системи моніторингу навколишнього природного середовища.

         Витрати на проведення природоохоронних заходів, передбачених Програмою на період 2017 – 2018 роки, передбачається фінансувати за рахунок коштів державного бюджету, місцевого бюджетів, зокрема фондів охорони навколишнього природного середовища, а також інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

            Механізм реалізації Програми передбачає:

            1) ефективне використання наявних природних ресурсів;

            2) проведення постійної роботи щодо їх збереження;

            3) розробку та реалізацію заходів, спрямованих на постійне поліпшення якості навколишнього природного середовища .

Програма є короткостроковою, її виконання передбачене протягом 2017 – 2018 років.

 

 

V. НАПРЯМИ РЕАЛІЗАЦІЇ, ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ І ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ

 

2. Охорона водних ресурсів

            Метою Програми у сфері охорони та раціонального використання водних ресурсів є збереження та відновлення природного стану водних ресурсів.

            До пріоритетних заходів відносяться: заходи з підтримання санітарного стану річки;  розчистка  русла  річки  Ревуха; встановлення меж прибережних смуг та створення водоохоронних зон.

 

            Виконання зазначених заходів передбачає:; проведення спеціальних заходів, спрямованих на запобігання знищенню чи пошкодженню природних комплексів; розчищення прибережної зони

 

 

 Заходи з екологічної освіти, виховання

та інформування населення

 

            Основною метою екологічної освіти є формування екологічної культури окремих осіб і суспільства в цілому, формування навичок, фундаментальних екологічних знань, екологічного мислення і свідомості, що ґрунтуються на ставленні до природи як до унікальної цінності.

            З метою посилення просвітницької діяльності на виконання Указу Президента України "Про День довкілля" планується проведення заходів у рамках відзначення Всеукраїнського Дня довкілля.

 

 

VI. КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

 

            Координацію та контроль за ходом  виконання програми покладається на постійну комісію селищної ради з питань охорони навколишнього природного середовища та регулювання земельних відносин,   управління комунальною власністю

 

 

              

                                             Заходи

 

                         по виконанню   селищної  Програми

                  розчистки русла річки Ревуха  2017-2018 роки

 

 

         1. Виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення робіт по розчищенню русла річки Ревуха на території   Бабабанської селищної ради

 

Виконавець: Бабабанська селищна рада

Термін:2017 рік  Загальна вартість -99500 грн.

 

2.Проведення робіт по розчищенню русла річки Ревуха на території   Бабабанської селищної ради

Термін:2017-2018 роки 

За кошти державного та місцевого бюджетів

 

 

 

 

                        Секретар селищної ради                             Г.Г.Хомутинник

 

 

 

                                         Герб України

                          БАБАНСЬКА  СЕЛИЩНА  РАДА

    20351 смт. Бабанка Уманський район Черкаська область  тел.95- 2-31

                                                17 сесія

                                          У11 скликання

                                             РІШЕННЯ

 Від  23 .05 .2017               № 17-9 /У11

 

Про Програму надання
шефської допомоги військовій частині
А 2012 Збройних Сил України
на 2017 рік

 

        На виконання програми  Уманської районної ради  від 23.03.2017 року №17-6/УІІ «Про районну  програму надання шефської допомоги військовій частині
А 2012 для підвищення рівня бойової готовності Збройних Сил України на 2017 рік»,  відповідно Указів Президента України від 27.09.2010 № 918/2010 «Питання шефства над Збройними Силами України» та керуючись  пунктом 22 частини 1  статті 26 Закону України   Про місцеве самоврядування в Україні» селищна рада

   ВИРІШИЛА:

 
       1. Затвердити Програму надання шефської допомоги військовій частині
А 2012 Збройних Сил України на 2017 рік (далі – Програма),  згідно з додатком.

       2.Виконкому селищної ради забезпечити виконання даної програми.

       3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань  освіти,науки,культури, фізкультури і спорту, молодіжної політики, охорони здоров’я та соціального захисту (О.М.Декар).       

               Селищний голова                               М.А.Байда


 

 

 

                                                                                                          Додаток

                                                                                 до рішення селищної ради

                                                                                 від  23    .05 .2017   № 17-9 /У11

 

 


                                             Програму

    надання шефської допомоги військовій частині
     А2012 Збройних Сил України на 2017 рік


  Програма надання шефської допомоги військовій частині А2012 Збройних Сил України на 2017рік (далі – Програма) розроблена відповідно  Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні, Указу Президента України від 27.09.2010 № 918/2010 „Питання шефства над збройними Силами України". Програма розрахована на  1 рік.

                       Мета Програми
Метою Програми є активізація шефської роботи, сприяння вирішенню соціально–побутових та інших проблем військовослужбовців військової частини А-2012 Збройних Сил України, сприяння піднесенню престижу військової служби.

Основні завдання Програми
Основними завданнями Програми є:
- сприяння вирішенню питань соціально-побутових та інших проблем військовослужбовців та забезпечення військової частини А 2012 продовольством, матеріально-технічними засобами;
- участь у культурно-виховній роботі з військовослужбовцями;
- участь у військово-патріотичному вихованні молоді;
- підготовка допризовної молоді до виконання військового обов'язку щодо захисту держави;
- сприяння вирішенню питань щодо піднесення престижу військової служби.
Основою для успішної реалізації Програми стане системна робота  селищної ради, щодо організації шефської роботи та забезпечення виконання завдань шефства над військовою частиною А-2012 Збройних Сил України.

Фінансове забезпечення виконання Програми Реалізація заходів Програми здійснюється шляхом фінансового забезпечення за рахунок коштів місцевого бюджету, інших не заборонених законом джерел.

Очікувані результати
Виконання Програми дасть можливість:
- підвищити бойову готовність військової частини та спроможність виконувати завдання за призначенням;
- підготовка допризовної молоді до виконання військового обов'язку щодо захисту держави.
Організація управління та контроль за ходом реалізації Програми :
-
- контроль за виконанням Програми здійснює постійна комісія селищної ради з питань освіти,науки,культури, фізкультури і спорту, молодіжної політики, охорони здоров’я та соціального захисту.

 

                   Заходи по виконанню основних завдань Програми:


 1.Організація надання допомоги підприємствами та установами, які знаходяться на території  Бабанської селищної ради  військовій частині А-2012 матеріально-технічними засобами та фінансовими ресурсами.

                                                         Підприємства,установи,організації(за згодою)
                                                          Постійно 

2.Сприяння вирішенню питань, пов'язаних із задоволенням соціальних потреб військовослужбовців, а саме : допомога у працевлаштуванні членів сімей, тощо.
                                                                    Підприємства,установи,організації(за згодою)
                                                          Постійно 

3. Організація надання допомоги підприємствами та установами, які знаходяться на території  Бабанської селищної ради  військовій частині А-2012 у ремонті об'єктів  соціально-побутового призначення .                                                                                    

                                                          Підприємства,установи,організації(за згодою)
                                                          Постійно 

4. Організація надання допомоги підприємствами та установами, які знаходяться на території  Бабанської селищної ради  військовій частині А-2012 у ремонті техніки, парко-гаражного обладнання.                                                                              

                                                          Підприємства,установи,організації(за згодою)
                                                          Постійно    

5.Надання допомоги  військовослужбовцям   військової  частини А-2012 у відновленні військового спорядження,майна.

                                                          Підприємства,установи,організації(за згодою)
                                                          Постійно    

 

 

 

                 Секретар селищної ради                    Г.Г.Хомутинник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             Герб України

                          БАБАНСЬКА  СЕЛИЩНА  РАДА

    20351 смт. Бабанка Уманський район Черкаська область  тел.95- 2-31

                                                17 сесія

                                          У11 скликання

                                             РІШЕННЯ

 Від  23  .05 .2017               № 17-4 /У11

Про  селищну комплексну програму функціонування

та розвитку системи цивільного захисту ,  забезпечення

мобілізаційної готовності та мобілізації,  створення

матеріально-технічного резерву  щодо попередження

і ліквідації надзвичайних ситуацій  у мирний час

та особливий період на 2016 – 2017 роки

 

                  На виконання програми  Уманської районної ради  » Про  районну комплексну програму функціонування та розвитку системи цивільного захисту  забезпечення мобілізаційної готовності та мобілізації,  створення матеріально-технічного резерву  щодо попередження і ліквідації надзвичайних ситуацій  у мирний час та особливий період на 2016 – 2017 роки», та керуючись  пунктом 22 частини 1  статті 26 Закону України   Про місцеве самоврядування в Україні» селищна рада

   ВИРІШИЛА:

     1. Затвердити селищну комплексну програму функціонування та розвитку системи цивільного захисту забезпечення мобілізаційної готовності та мобілізації, створення сільського матеріально – технічного резерву щодо попередження і ліквідації надзвичайних ситуацій у мирний час та особливий період на 2016 – 2017 роки згідно з додатками.

       2.Виконкому селищної ради забезпечити виконання даної програми.

       3. Контроль  за виконанням  даного рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань планування і бюджету, фінансів, розвитку підприємництва (голова комісії   Т.А.Камізерко) 

               Селищний голова                               М.А.Байда

 

 

 

 

             Додаток

                                                                                 до рішення селищної ради

                                                                                 від 23  .05 .2017 № 17-4 /У11

 

 

 

СЕЛИЩНА КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА

функціонування та розвитку системи цивільного захисту села, забезпечення мобілізаційної готовності та мобілізації, створення сільського матеріально – технічного резерву щодо попередження і ліквідації надзвичайних ситуацій у мирний час та особливий період на 2016 – 2017 роки

 

1. Вступна частина

 

            Комплексна програма функціонування та розвитку системи цивільного захисту села, забезпечення мобілізаційної готовності та мобілізації, створення селищного матеріально-технічного резерву щодо попередження і ліквідації надзвичайних ситуацій у мирний час та особливий період на 2016 – 2016 роки  (далі - програма) розроблена відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“,статті 17 Закону України „Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію“, статей 7,19 та 98Кодексу цивільного захисту України, пункту 2 Указу Президента України від 9 лютого 2001 року № 80/2001 „Про заходи щодо підвищення рівня захисту населення  і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру“, пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2001 року № 308 „ Про Порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків“.

Особливості фізико - географічних умов території села, наявність  транспортних комунікацій, стан житлово - комунального фонду, електричних мереж, газопроводу та рівень соціально - економічного розвитку в цілому створюють достатньо високий рівень техногенної і природної небезпеки.

Програма спрямована на реалізацію  державної політики у сфері захисту незалежності та територіальної цілісності Держави, захисту населення і території, попередження виникнення надзвичайних ситуацій (подій), своєчасного і повномасштабного реагування силами та засобами, а також надання допомоги населенню для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (подій)у мирний час та особливий період, тощо.

Для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, які можуть виникнути на території села  у мирний час та особливий період створюються  місцеві матеріально-технічні резерви.

 

2. Мета Програми

Головною метою та завданням програми є:

забезпечення оповіщення жителів села про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій;

створення  матеріально-технічних запасів для попередження і ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків;

забезпечення мобілізаційної готовності та мобілізації на території селища;

забезпечення лікарськими засобами та виробами медичного призначення для створення недоторканого резерву в закладі охорони здоров’я.

 

3. Фінансове забезпечення

Фінансування Програми здійснюється за рахунок  місцевого бюджету, а також інших джерел фінансування, не заборонених законодавством.

Орієнтовний обсяг фінансування Програми у 2016 році визначатиметься, виходячи з фінансової спроможності  місцевого бюджету на підставі обґрунтованих розрахунків, поданих виконавцями Програми.

 

4. Організаційне  забезпечення програми

Розробником програми є виконавчий комітет селищної ради, який в межах повноважень  здійснює керівництво, координацію, аналіз і контроль за формуванням та реалізацією Програми, відповідає за її якісне виконання та цільове використання коштів.

 

5. Економічна та соціальна значимість результатів реалізації програми

Виконання Програми дасть можливість вирішити низку питань щодо покращення безпеки Держави та населення селища,  реалізувати одне з головних завдань – своєчасне попередження про надзвичайні ситуації техногенного, природного та воєнного характеру  місцевого рівня, захисту населення у мирний час та особливий період.

 

 

 

Секретар селищної ради                      Г.Г.Хомутинник

 

 

                                                                                        

                                                                                       Додаток 1

до Програми

Заходи

до селищної комплексної програми функціонування та розвитку системи цивільного захисту, забезпечення мобілізаційної готовності та мобілізації, створення регіонального матеріально-технічного резерву щодо попередження і ліквідації надзвичайних ситуацій у мирний час та особливий період на 2016 – 2017роки

 

№ з/п

Зміст заходу

Термін

виконання

Відповідальні

 за виконаннязаходів

Джерелафінансування

 

 

1

 

 

 

 

Модернізація селищної

системи

оповіщення

До закінчення 2016 року

Виконавчий

комітет

селищноїради

 

Кошти місцевого бюджету,іншіджерелафінансування не заборонені законом

2

Придбаннязасобівзабезпечення

аварійно-рятувальнихробіт та речового майна для облаштування

місцьобігріву

Протягом 2016-2017 року

Виконавчий

комітет

селищноїради

 

Кошти місцевого бюджету,іншіджерелафінансування не заборонені законом

3

Забезпеченняпроведеннямобілізації

людських і транспортних

ресурсів та всебічного

забезпечення загону оборони

Протягом 2016 року

Виконавчий

комітет

селищноїради

Кошти місцевого бюджету,іншіджерелафінансування не заборонені законом

4

 

Облаштування

технічними

засобами

охорони підприємствкомунальної власності, установ та організацій

бюджетної сфери

Протягом 2016 року

Виконавчий

комітет

селищноїради

Кошти місцевого бюджету,іншіджерелафінансування не заборонені законом

                    Секретар селищної ради             Г.Г.Хомутинник

 

 

                                             Герб України

                          БАБАНСЬКА  СЕЛИЩНА  РАДА

    20351 смт. Бабанка Уманський район Черкаська область  тел.95- 2-31

                                                17 сесія

                                          У11 скликання

                                             РІШЕННЯ

 Від  23   .05 .2017р               № 17-5 /У11

  Про  внесення змін до  селищної комплексної

 програми щодо медичного,соціального

 забезпечення,адаптації, психологічної реабілітації,

 професійної підготовки (перепідготовки) учасників

 антитерористичної операції,соціального захисту членів

 їх сімей та вшанування пам’ятізагиблих учасників

 антитерористичної операції на 2015-2017 роки

Відповідно до підпунктів 22, 23 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 18.03.2015 року №150/2015 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції», постанови Верховної Ради України від 12.05.2015 року № 373-УІІІ «Про вшанування героїв АТО та вдосконалення національно-патріотичного виховання дітей та молоді», рішення Уманської районної ради від 22.09.2015р №48-7/У1  щодо комплексної програми щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції, соціального захисту членів їх сімей та вшанування пам’яті загиблих учасників антитерористичної операції на 2015-2017 роки, з метою підтримки сімей учасників антитерористичної операції,  селищна рада

 ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до  селищної комплексної щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції, соціального захисту членів їх сімей та вшанування пам’яті загиблих учасників антитерористичної операції на 2015-2017 роки , додається

 2.Виконкому селищної ради забезпечити виконання даної програми.

 3. Контроль  за виконанням  даного рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань планування і бюджету, фінансів, розвитку підприємництва (голова комісії   Т.А.Камізерко).

 

           Селищний голова                               М.А.Байда

 

 

 

                                                                       Додаток

                                                        До рішення селищної ради

                                                       від 23  .05 .2017  № 17-5 /У11

                               Заходи програми

 

Надавати одноразову допомогу  жителям селища, які приймають участь в зоні антитерористичної операції ,соціальна підтримка сімей загиблих учасників  АТО та їх сімей, осіб демобілізованих із зони проведення АТО сумі  1000,00грн.

                                                                           

                                                                           Місцевий бюджет

 

 

                 Секретар селищної ради                           Г.Г.Хомутинник      

 

 

 

 

 

                                              Герб України

                          БАБАНСЬКА  СЕЛИЩНА  РАДА

       

        20351 смт. Бабанка Уманський район Черкаська область  тел.95- 2-31

                                    

                                                 17   сесія

                                          У11 скликання

                                             РІШЕННЯ

 

Від  23   .05.2017р                     № 17 -6   /У11

 

Про селищну програму „Бабанка

туристична” на 2017-2019 роки

 

                   На виконання рішення Уманської районної ради від   23.03.2017р.

 № 17-7/У11  «Про    районну програму „  Уманщина  туристична”

на 2017-2019 роки та керуючись  пунктом 22 частини 1  статті 26 Закону України   Про місцеве самоврядування в Україні»  селищна рада

                                 ВИРІШИЛА:

 

                1.Затвердити селищну програму „Бабанка  туристична” на 2017-2019 роки»

  згідно з додатком.

 

                2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань  освіти,науки,культури, фізкультури і спорту, молодіжної політики, охорони здоров’я та соціального захисту (О.М.Декар).        

 

 

 

 

                        Селищний голова                             М.А.Байда

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                         Додаток

до рішення селищної ради

                                                                                                                   від  23 .05.2017р  № 17 -6 /У11

 

 

 

 

СЕЛИЩНА  ПРОГРАМА  БАБАНКА  ТУРИСТИЧНА”

НА 2017-2019 РОКИ

 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

 Селищна програма „Бабанка туристична” на 2017-2019 роки (далі - Програма) покликана стимулювати ефективне використання наявних рекреаційних ресурсів, розвиток ринкових відносин у туристичній сфері, визначити перспективи подальшого розвитку туризму на основі аналізу його сучасного стану.

Розвиток туризму в селищі  істотно впливає на такі сектори економіки, як транспорт, торгівля, зв'язок, будівництво, сільське господарство,  виробництво товарів широкого вжитку.

Великий історико-культурний та природно-рекреаційний потенціал  обумовлює пріоритетні напрями розвитку в’їзного та внутрішнього туризму, що є важливим чинником підвищення рівня життя, створення додаткових робочих місць, наповнення бюджету.

   Для розвитку туристичної сфери  є такі передумови як:

  • розгалужена мережа транспортного сполучення,
  • можливість залучення автодорожнього  транспорту ,
  • помірний клімат,
  • наявність трудових ресурсів (відносно дешева робоча сила),
  • сприятливий клімат для інвесторів (низька внутрішня конкурентність),
  • розвинений аграрний сектор,
  • традиційна гостинність місцевого населення на фоні відносно збереженої екології створюють умови для розвитку екотуризму та розбудови туристично-рекреаційних комплексів.

Обсяги надання туристичних послуг щороку зростають.

 

 

 

 

  1. МЕТА ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ

 

Метою Програми є створення конкурентноспроможного туристичного продукту, здатного максимально задовольнити туристичні потреби гостей , забезпечення, на цій основі, комплексного розвитку  за умови збереження екологічної рівноваги та історико - культурної спадщини.

 

Основними завданнями Програми є:

забезпечення сталого розвитку туристичної галузі;

створення розвинутої інфраструктури туризму ;

підвищення рівня життя громадян і створення додаткових робочих місць, удосконалення системи управління галуззю;

підвищення якості та асортименту туристичних послуг;

розвиток різних форм туристичної діяльності: сільський туризм, бізнес-туризм, мисливство, рибальство тощо;

створення умов для легального та ефективного функціонування власників садиб сільського зеленого туризму;

підвищення ефективності використання природного потенціалу об'єктів історико-культурної спадщини ;

поліпшення транспортного обслуговування, інформаційного, рекламного та кадрового забезпечення туристичної галузі;

проведення широкомасштабних культурно-туристичних заходів, сприяння розвитку народних промислів;

розширення міжнародної співпраці у туристичній галузі.

 

Визначення проблем, на розв’язання яких спрямована Програма:

 

Не збільшується кількість садиб сільського зеленого туризму;

низький рівень розвитку туристичної інфраструктури;

потреба в реставраційних роботах історичних та природних пам’яток; 

слабка система інформаційного забезпечення туристів, недостатність туристичних карт, реклами про історично-культурну спадщину ;

недостатня розвиненість сфери обслуговування та недостатня кількість обладнаних місць перепочинку;

недостатня забезпеченість автомобільних доріг туристичною, сервісною та інформаційною інфраструктурою (недостатня кількість рекламних щитів та єдиної системи маркування автошляхів щодо закладів туризму, в тому числі сільського зеленого).

Важливим фактором, що стримує розвиток туризму, є неготовність місцевого населення до сприйняття розвитку туристичної галузі як реального джерела надходжень до бюджету домогосподарств. Отже, необхідно спрямувати значну частину сил для проведення роз’яснювальної та консультативної роботи з жителями селища , шляхом проведення семінарів, рекламно-агітаційних заходів і т.д.

 

Строки та етапи виконання Програми

 

Програма виконується в два етапи.

Термін дії Програми 2017-2019 роки.

На першому етапі ( 2017-2018 роки) передбачається:

створення дієвої моделі туристичної галузі;

встановлення інформаційних щитів, біля в’їзду до населеного пункту, на яких відобразити інформацію про розташування туристичних об’єктів, місць відпочинку, пам’яток історії, культури, архітектури, тощо;

розроблення нових туристичних маршрутів для розвитку перспективних напрямів туризму, зокрема, сільського зеленого, культурно-пізнавального, мисливського та рибальського, оздоровчо-спортивного (шкільний, піший та велотуризми), релігійного, бізнесового    та інших;

розроблення туристичної карти  з нанесенням на неї туристичних маршрутів, закладів харчування, медицини та соціально-побутової сфери;

формування позитивного туристичного іміджу, популяризація туристичного потенціалу.

 

На другому етапі (2018-2019 роки) передбачається:

 підвищення кваліфікації кадрів для підприємств, установ і закладів сфери туризму;

сприяння розвитку спеціалізованої туристичної інфраструктури;

сприяння розвитку міжнародного співробітництва у сфері туризму.

 

Реалізація передбачених Програмою заходів сприятиме створенню сучасної туристичної інфраструктури, що вплине на розвиток таких видів економічної діяльності, як транспорт, роздрібна торгівля, будівництво, зв'язок, страхування, діяльність у сфері відпочинку, розваг, культури та спорту тощо, пожвавить місцеву економіку, створить додаткові постійні та сезонні робочі місця, стимулюватиме розвиток народних ремесел та культурної спадщини.

 

2.КАДРОВЕ ТА НАУКОВО - МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ

В ході реалізації Програми необхідно:

здійснити заходи щодо удосконалення і подальшого розвитку системи підготовки спеціалістів туристичної галузі;

удосконалити рекламно-інформаційну діяльність у туристичній галузі;

розробити туристичну символіку, забезпечувати випуск високоякісної рекламної продукції та проведення рекламних кампаній туристичного продукту  на внутрішньому ринку;

впровадити еколого-краєзнавчу програму „Пізнаємо рідний край” для учнів школи  і молоді.

 

3.ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ

 

            Заходи Програми реалізуються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, залучених в установленому порядку коштів суб'єктів підприємництва усіх форм власності, громадських організацій, цільових кредитів банків, інвестиційних коштів, інших джерел, не заборонених законодавством. Фінансування заходів Програми буде здійснюватись в межах видатків на утримання галузі культури.

 

 

  

4. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ 

В ході реалізації Програми очікується отримати такі результати:

зростання кількості туристів;

збільшення надходжень до місцевого бюджету;

зростання кількості садиб сільського зеленого туризму, що дасть змогу  розширити сферу зайнятості  населення та створити нові робочі місця;

можливість реалізації на місці продуктів особистого селянського господарства;

збереження та розвиток народних промислів, розширення сфери послуг;

поліпшення благоустрою селища, розвиток соціальної інфраструктури;

підвищення якості надання туристичних послуг та  розширення їх видів;

безпека туристів.